Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 10:12:05 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09141 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Koti// Sillaotsa// 
Sillaotsa juurdelõige// Valgeranna küla, 19112 Valgeranna tee// Doberani 
tee// Golfiklubi// Jõeääre// Lible// Männimetsa// Poldri tammi tee L3// 
Valgeranna golfi juurdelõige// Valgeranna kämping// Valgeranna kõnnitee L1// 
Valgeranna puhkeala, Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Valgeranna 
kämping, Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Valgeranna puhkeala, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Doberani tee// Golfiklubi// 
Valgeranna puhkeala, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Kullisiilu// 
Sillaotsa// Sillaotsa juurdelõige// Valgeranna küla, 19112 Valgeranna tee// 
Doberani tee// Golfiklubi// Jõeääre// Lible// Männimetsa// Poldri tammi tee 
L3// Valgeranna golfi juurdelõige// Valgeranna kämping// Valgeranna kõnnitee 
L1// Valgeranna puhkeala (Kanalisatsioonitorustik, Tuletõrjehüdrant, 
Tuletõrjehüdrant, Reveepumpla, Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27057690>  (menetlus nr: 
442190), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister